دانلود رایگان نمونه سوالات دانشگاه پیام نور با پاسخنامه

دانلود رایگان نمونه سوالات دانشگاه پیام نور با پاسخنامه

دانلود رایگان نمونه سوالات دانشگاه پیام نور با پاسخنامه

دانلود رایگان نمونه سوالات دانشگاه پیام نور با پاسخنامه

دانلود رایگان نمونه سوالات دانشگاه پیام نور با پاسخنامه از وب سایت همیار دانشجو
کاملترین و بروزترین سایت در این زمینه

کلمات کلیدی

دانلود نمونه سوال تاریخ یونان وروم

نمونه سوال حقوق بین الملل عمومی ۲

سوال استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی تضمینی

نمونه سوال حقوق بین الملل عمومی ۱ پیام نور

پیک چهارم دبستان 95 با جواب

سوالات آشنایی با هنر فلزکاری

نمونه سوال آشنایی با هنرهای مرتبط با چوب

هنر و تمدن اسلامی ۲

دانلود رایگان نمونه سوال هنر و تمدن پیام نور

سوالات رگرسیون ۲ با پاسخ

مدیریت مالی و حسابداری پروژه با جواب

زیست شناسی جانوری ۲ و آزمایشگاه با جواب

نمونه سوال زبان تخصصی (زیست شناسی گیاهی) با پاسخنامه

نمونه سوال آمار مقدماتی پیام نور با پاسخنامه

زمین شناسی زیرسطحی با پاسخنامه

سوالات زلزله شناسی با پاسخ

دانلود سوالات محاسبات آماری با کامپیوتر با پاسخ

سوالات زمین شناسی نفت رایگان

دانلود سوال کارگاه مقاله نویسی پیام نور

دانلود نمونه سوال متون نظم غنایی

سوال متون منتخب نثر ادبی – تعلیمی پیام نور

متون نظم ۳ قسمت دوم : شاعران حوزه ادبی عراق پیام نور

دانلود نمونه سوال آبهای زیرزمینی با جواب

دانلود سوالات زمین شناسی مهندسی با پاسخنامه

دانلود سوال زمین ساخت با پاسخ پیام نور

دانلود سوالات ژئوفیزیک با پاسخنامه جدید

دانلود نمونه سوال زمین شناسی اقتصادی با پاسخنامه

دانلود سوال زمین شناسی ایران با پاسخ

نمونه سوال فتوژئولوژی با پاسخ

نمونه سوال مدارهای الکتریکی ۲ با پاسخ

  • ۰
  • ۰

مجموعه پایان نامه ، تحقیق ، مقاله و پروژه

دانلود مجموعه مقاله و پروژه

دانلود کاملترین مجموعه پایان نامه ، تحقیق ، سمینار، طرح توجیهی ، مقاله و پروژه در ایران چندین هزار پایان نامه در رشته های مختلف.
چندین هزار پایان نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد و سمینارکاملترین مجموعه گزارش های کار آموزی رشته های مختلف دانشگاهی هزاران تحقیق و مقاله کاملا اماده با فرمت word در زمینه های مختلف و رشته های مختلف جامع ترین بانک پایان نامه ارشد بهراه پروپازال و روش تحقیق مجموعه ای بی نظیر از طرح های کارآفرینی به همراه بهترین طرح های توجیهی تایید شده در زمینه های کشاورزی،خدمات ،صنعت و … کاملترین و به روزترین منبع تحقیق ویژه دانشجویان
بدون نیاز به جستجو در اینترنت مقاله خود را آماده کنید ما قبلا برای شما سرچ کرده ایم شما فقط انتخاب کنید کاملترین مقالات در تمام زمینه های ادبی ، تاریخی ،مذهبی، شیمی مهندسی و …

همه مقالات شما را از قبل آماده کرده ایم
جامع ترین منبع تحقیقاتی برای پایان نامه های دانشجویی مقالات ،پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه های خود را در کوتاه ترین مدت آماده کنید مقالات این مجموعه از رفرنسهای ایرانی و خارجی تهیه شده است تمام مقالات خارجی این مجموعه ترجمه شده و به زبان فارسی می باشد هزاران مقاله و پایان نامه و پروژه فارسی در زمینه های مختلف هزاران فایل های آموزشی پاورپوینت فارسی در زمینه های مختلف چند هزار طرح کارفرینی با جزئیات کامل در زمینه های مختلف به صورت کامل و آماده و صفحه بندی شده تمام مطالب به صورت فارسی نام گذاری و دسته بندی شده است.

دانلود مجموعه پایان نامه
در زمینه های مختلف علمی همچون :

ادبیات ، آموزشی ، برق ، کامپیوتر ، دام و طیور ، فیزیک ، حسابداری ، حقوق ، هنر ، جغرافیا ، جهانگردی ، کشاورزی ، معارف ، مشاهیر ، مکانیک،مدیریت و علوم تجربی ، عمران ، پزشکی ، رواشناسی ، صنایع ، شیمی ، تاریخ ، ورزش ، حقوق بشر ،حقوق بیمه ، پزشکی ، تجارت ، حقوق تطبیقی ، حقوق جزایی ، معماری و …

بزرگترین بانک طرح های توجیهی در زمینه های مختلف تمام مطالب به صورت فارسی نام گذاری و دسته بندی شده است.

حاصل تلاش چند ساله ده ها دانشجوی برتر کشور اکنون در دستان شماست.

ارسال به تمام نقاط کشور رایگان می باشد





مجموعه پایان نامه ، تحقیق ، مقاله و پروژه





 


  یک انسان ! - مجموعه پایان نامه ، تحقیق ، مقاله و پروژه من هنوز هم درس می خوانم،مادر....زیاد نگذشته از آن روزی که یکی از معاونین دانشگاه ساعت ها در دفترش نگهم داشت تا ارشادم ... یادم به تلفن های تهدید آمیز دوران انتخابات می افتد و من هنوز هم درس می خوانم!  روژین طالبی، رتبه 39 کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانشگاه ...•  ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روشی که من برای درس خواندن داشتم فوق العاده زمان بر بود هرچه را می خواندم شاید یک هفته هم طول نمی کشید فوراً فراموش می کردم مثلاً به فصل ۱۰ فیزیک ...


  فاطمه مقیمی: من میلیاردر نیستم. مولتی میلیاردرم/ به دست هایم ...•  ۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوسال در ایران درس خواندم و بعد واحد هایم را به دانشگاه انگلیس انتقال دادم و همانجا درسم ... حالا که فکر می کنم می بینم همیشه سمت و سوی ذهنی من همین بوده.•  مکانیک شریف راضی‌ام نکرد، علوم تربیتی خواندم•  توانبخشی نیز در دانشگاه های مختلف، روی موضواعت متفاوتی تمرکز دارند. ... وقتی استاد برای این درس جزوه می گفت، برای من کافی بود و نیاز نبود منابع را هم بخوانم.


  باسلام. خرید اینترنتی پایان نامه ، تحقیق ، مقاله و پروژه, دانلود بانک پایان نامه, دانلود مجموعه تحقیق و مقالات, دانلود مجموعه مقاله و پروژه, دانلود مجموعه پایان نامه, دانلود پکیج پایان نامه من در دوره پودمانی دانشگاه جامع در رشته فناوری درس ...•  من در دوره پودمانی دانشگاه جامع در رشته فناوری درس میخوانم.برای ادامه تحصیل میخواهم در کارشناسی نرم افزار بخوانم در دانشگاه سراسری بعد در ارشد همان فناوری را ادامه بدهم ...•  من به مدرسه میرفتم تا درس بخوانم،ولی او... - بیتوته•  من باید بیشتر درس می خواندم دنبال کلاس های تقویتی بودم تو تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور برایت آینده ی بهتری را رقم می زد او اما نه انگیزه داشت نه پول، درس را ...  برپایی نمایشگاه مد و لباس غربی در دانشگاه آزاد قائمشهر ...•  کدام دانشگاه بروم؟ دولتی؟ آزاد؟ علمی-کاربردی؟ غیرانتفاعی؟


  من که 4 ترم در دانشگاه ازاد درس مجموعه پایان نامه ، تحقیق ، مقاله و پروژه خواندم اخش هم انصراف دادم .و حاضرم مدرکم پایین ... ارتباط عمومی خود را با دانشجویان قوی دانشگاه های دیگر بالا می برد و... خودم دوستانی ...•  ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﺮﺍی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﺳﺎﻧﯽ ﻭ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﺊ ﺁﻳﻨﺪﻩ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ﺩﮐﺘﺮﻣﻨﺼﻮﺭ ﺻﻔﺖ ﮔﻞ، ﺩﺍﻧﺸﻴﺎﺭ ﮔﺮﻭﻩ ﺗﺎﺭﻳﺦ، ﺩﺍﻧﺸﮑﺪﻩ ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﻬﺮﺍﻥ . ﺩﻭﺭﻩ. ﺍﺯ ... ﮐﺘﺎﺑﻬﺎ ی ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ﺻﻔﻮﻳﺎﻥ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﺭﺍ ﺩﺭﺱ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻢ، ﺯﻳﺎﺩ ﺩﻳﺪﻡ. ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺑﺮ ﺁﻥ، ﻣﻦ ...•  مصاحبه : مصاحبه با خانم صبا ولدخان برنده جایزه کاشف جوانخیلی ها می خواستند بداند که چطور توانستی وارد دانشگاه های آمریکایی شوی؟ وقتی ما در ... به بعضی از آنها هم ایمیل زدم و آنها هم فرم درخواست تحصیل را برای من فرستادند. برای دادن ... روزی 12-11 ساعت (به اضافه کلاس هایی که داشتیم) درس می خواندم. از وقتی ... خانم نسیم جفرنژاد - رتبه 13 گرایش مهندسی صنایع ...•  وقتی که ترم 7 بودم در کنکور سال 90 سیستم شرکت کردم و رتبه ی من 378 شد. که در کنار درس های دانشگاه برای کنکور می خواندم اما خیلی نرسیدم بخوانم. بیشتر ...


  من در دانشگاهی در ترکیه رشته مربی‌گری ورزشی را می‌خوانم ... - 1•  ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جلسه حضرت آیت الله العظمی سیستانی (مد ظله العالی): درس دانشگاه عذر موجهى نیست. ... من در دانشگاهی در ترکیه رشته مربی‌گری ورزشی را می‌خوانم•  چرا آن قدر که درس میخوانم ، نتیجه نمیدهد؟! - محی الدین ظاهری•  دانشگاه های دولتی ... چرا آن قدر که درس میخوانم ، نتیجه نمیدهد؟ ... معنی تمرکز روی هدف این نیست که فقط درس بخوانی بلکه این است که من الآن میروم تلویزیون نگاه کنم که ذهنم ...•  ورود به دانشگاه تربیت معلم از طریق کاردانی بهتر است یا ...•  ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - من مستقیم کنکور کارشناسی دادن را بیشتر تایید می کنم ولی به وضعیت درسی ... من دانش آموز سال دوم ریاضی هستم و در مدرسه ی سمپاد درس میخوانم.


  شهید محقر: من هنوز درس می خوانم - ایرنا | خبر فارسی۲۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مطلب می خوانیم: «حسن محقر» دانشجوی کارشناسی ارشد فقه و حقوق دانشگاه فردوسی مشهد بود که همزمان با تحصیل در دانشگاه، درس طلبگی را در ...•  خانم مهندسی که طلبه شد - زندگی من قسمت دوم  نیروی فوق العاده ای از درونم منو وادار می کرد که درس بخونم. خانواده من، ما رو یه جوری بار آورده بودن که تنها راه موفقیت و خوشبختی رو تو دانشگاه رفتن می دیدیم. ما 5 تا ...


  مصاحبه ی خانم حریری از مسئولین مدرسه ی طلوع ::.ir ...•  خواهر همسرم گفت: شما که این قدر کتاب می خوانی بیا کتاب‌های درسی را بخوان و امتحان بده. ... وقتی بچه ها بزرگ‌تر شده بودند، من می رفتم حسینیه ی ارشاد با خانم حدادیان عربی ... وقتی دانشگاه تعطیل شد، با این خانم ها جمع شدیم و گفتیم: باید شبانه روز کار و ...•  چرا آن قدر که درس می خوانم، نتیجه نمی دهد؟! - راسخون› ... › کنکور › چرا آن قدر که درس می خوانم، نتیجه نمی دهد؟! خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - چرا آن قدر که درس می خوانم، نتیجه نمی دهد؟! ... کلماتی مثل اگر زیر این درصد بزنید من می روم، هر کسی زیر این درصد بزند خنگ است و.... ب:برخی همکاران .... نکته آخر:ثبت نام دانشگاه سراسری از 16آذر شروع می شود و تمدید هم نمی شود. با توجه ..




  • ۹۴/۰۴/۱۸
  • rahim moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی